-9 kilo !

Nu har bloggen funnits ca. nio veckor, och det är lika lång
tid som jag har ätit LCHF. I början gick jag ner i vikt rätt
fort. Sen blev det lite för mycket av godsaker som bär och grädde,
mörkchoklad mm. Och det har jag ju mig själv att skylla.

Men nu börjar siffrorna på vågen att bli lägre igen.
Jag har ju aldrig gått upp under denna perioden, men det har gått
lite långsamt i vissa tillfällen. Men jag mår bra, och det är kul
när man ser resultat. -9 kilo är det mesta jag har gått ner nån gång.
Och stannar på den vikten.

Har ju provat med viktväktarna, camebridge mm. Visst jag gick ner,
men lika snabbt upp. Plus att man fick på sig nått extra oväntat kilo
på det. Så jag vet att det inte håller för mig iallafall.

Kommentarer

Frågor och funderingar:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din fråga eller kommentar:

Trackback
RSS 2.0